Sunday, June 10, 2018

გაკვეთილის გეგმა


მასწავლებლის სახელი, გვარი: კევლიშვილი თეონა პ.ნ 20001049709
საგანი - ქართული ენა
სწავლების საფეხური - III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 20 მოსწავლე ს.ს.მ მოსწავლე არ მყავს.
გაკვეთილის თემა: ავთანდილ არაბიძის „გაბუტული მეგობრები“

მიზანი: 
·         დავაკვირვივო მოსწავლეები პერსონაჟთა ქცევაზე.
·         ჩამოვუყალიბო შეცდომის გამოსწორების, ურთიერთპატივისცემის, შენდობის და პატიების უნარ-ჩვევა.
ე.ს.გ სტანარტი: ქართული III.2 მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა;

გამჭოლი კომპეტენცია: სოციალური და სამოქალოქო

დრო: 45წუთი


აქტივობის აღწერა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა
სასწავლო რესურსი
დრო
1.       
გაკვეთილს ვიწყებ მისალმებით და საორგანიზაციო საკითხების მოგვარებით. შემდეგ კლასს ვაცნობ გაკვეთილის მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
ვერბალური ახსნა
მთელკლასთან
შეფასების რუბრიკები
2წთ.
2.       
გამოწვევის ფაზა - წინარე ცოდნის გააქტიურება. პროვოცირების მიზნით მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვას, როგორი უნდა იყოს ნამდვილი მეგობარი.
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე.
მთელკლასთან
დაფა, ცარცი
5წთ.
3.       
სიღრმისეული წვდომა: ტექსტის წაკითხვა; გაგება-გააზრების მიზნით, ვსვავ კითხვებს:
·         რა გახდა მეგობრების გაბუტვის მიზეზი;
·         თქვენი აზრით ვინ იყო დამნაშავე;
·         როგორ იქცევიან კამათის დროს ფიქრია და ვაჩე?
·         შეიძლებოდა ჩხუბის თავიდან აცილება   და როგორ?

·         როგორ იქცევიან ნამდვილი მეგობრები.
გაგება -  გააზრება
მთელკლასთან
სახელმძღვანელო
10წთ.
4.       
ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა
ვენის დიაგრამა
წყვილებში
თაბახის ფურცელი, მარკერი.
5წთ.
5.       
ჯგუფური მუშაობა: კლასს ვყოფ სამ ჯგუფად. ჯგუფებს ვუნაწილებ ბარათებზე დაწერილ კითხვებს და ვაწვდი ინსტრუქციას.
I-ჯგუფი
·         თქვენი აზრით, რომელი პერსონაჟი ტყუოდა და რატომ?

II-ჯგუფი
·         დაწერეთ რატომ არ მოგწონთ მეგობრების ეს საქციელი?
III-ჯგუფი
·         თქვენ როგორ მოიქცეოდით ფიქრიას და ვაჩეს ადგილას?

ჯგუფური
თაბახის ფურცელი, მარკერი
5წთ.
6.       
ჯფუფების პრეზენტაცია: პრეზენტაცია
პრეზენტაცია
ჯგუფის ლიდერები
საპრეზენტაციო მასალა
10წთ.
7.       
 ვუჩვენებ სურათს და ვუსვამ კითხვას, ახსენით სურათზე მოცემული სიტუაცია.
მსჯელობა
მთელკლასთან
სურათი
3წთ.
8.       
შეფასება
განმავითარებელი უკუკავშირი
მასწავლებელი მოსწავლეები
შეფასების რუბრიკა
5წთ.


საშინაო დავალება: დავახასიათოთ „ჩემი მეგობარი“ - დასაწერად
მისაღწევი შედეგები:
·         დავაკვირვო მოსწავლეები პერსონაჟთა ქცევაზე;
·         ჩამოვუყალიბო, შეცდომის გამოსწორების, ურთიერთპატივისცემის, შენდობისა და პატიების უნარ-ჩვევა.

No comments:

Post a Comment

შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი დიახ არა ნაწილობრივ მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას ტექსტი და გადმოსცეს მისი...