მასწავლებლის სახელი, გვარი: კევლიშვილი თეონა პ.ნ 20001049709
საგანი - ქართული ენა
სწავლების საფეხური - III კლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 20 მოსწავლე ს.ს.მ მოსწავლე არ მყავს.
გაკვეთილის თემა: ავთანდილ არაბიძის „გაბუტული მეგობრები“
მიზანი:
·
დავაკვირვივო მოსწავლეები პერსონაჟთა ქცევაზე.
·
ჩამოვუყალიბო შეცდომის გამოსწორების, ურთიერთპატივისცემის, შენდობის
და პატიების უნარ-ჩვევა.
ე.ს.გ სტანარტი: ქართული III.2 მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის მოსმენა, გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა;
გამჭოლი კომპეტენცია: სოციალური და სამოქალოქო
დრო: 45წუთი
№
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
|
კლასის ორგანიზების ფორმა
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
1.
|
გაკვეთილს ვიწყებ მისალმებით და საორგანიზაციო საკითხების
მოგვარებით. შემდეგ კლასს ვაცნობ გაკვეთილის მიზანსა და შეფასების კრიტერიუმებს.
|
ვერბალური ახსნა
|
მთელკლასთან
|
შეფასების რუბრიკები
|
2წთ.
|
2.
|
გამოწვევის
ფაზა - წინარე ცოდნის გააქტიურება. პროვოცირების
მიზნით მოსწავლეებს ვუსვამ კითხვას, როგორი უნდა იყოს ნამდვილი მეგობარი.
|
ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე.
|
მთელკლასთან
|
დაფა, ცარცი
|
5წთ.
|
3.
|
სიღრმისეული
წვდომა: ტექსტის წაკითხვა; გაგება-გააზრების მიზნით, ვსვავ
კითხვებს:
·
რა გახდა მეგობრების გაბუტვის მიზეზი;
·
თქვენი აზრით ვინ იყო დამნაშავე;
·
როგორ იქცევიან კამათის დროს ფიქრია და ვაჩე?
·
შეიძლებოდა ჩხუბის თავიდან აცილება და როგორ?
·
როგორ იქცევიან ნამდვილი მეგობრები.
|
გაგება - გააზრება
|
მთელკლასთან
|
სახელმძღვანელო
|
10წთ.
|
4.
|
ლექსიკურ ერთეულებზე
მუშაობა
|
ვენის დიაგრამა
|
წყვილებში
|
თაბახის ფურცელი, მარკერი.
|
5წთ.
|
5.
|
ჯგუფური მუშაობა:
კლასს ვყოფ სამ ჯგუფად. ჯგუფებს ვუნაწილებ ბარათებზე დაწერილ კითხვებს და ვაწვდი
ინსტრუქციას.
I-ჯგუფი
·
თქვენი აზრით, რომელი პერსონაჟი ტყუოდა და რატომ?
II-ჯგუფი
·
დაწერეთ რატომ არ მოგწონთ მეგობრების ეს საქციელი?
III-ჯგუფი
·
თქვენ როგორ მოიქცეოდით ფიქრიას და ვაჩეს ადგილას?
|
ჯგუფური
|
თაბახის ფურცელი, მარკერი
|
5წთ.
|
|
6.
|
ჯფუფების პრეზენტაცია:
პრეზენტაცია
|
პრეზენტაცია
|
ჯგუფის ლიდერები
|
საპრეზენტაციო მასალა
|
10წთ.
|
7.
|
ვუჩვენებ სურათს და ვუსვამ კითხვას, ახსენით სურათზე
მოცემული სიტუაცია.
|
მსჯელობა
|
მთელკლასთან
|
სურათი
|
3წთ.
|
8.
|
შეფასება
|
განმავითარებელი უკუკავშირი
|
მასწავლებელი მოსწავლეები
|
შეფასების რუბრიკა
|
5წთ.
|
საშინაო დავალება:
დავახასიათოთ „ჩემი მეგობარი“ - დასაწერად
მისაღწევი შედეგები:
·
დავაკვირვო მოსწავლეები პერსონაჟთა ქცევაზე;
·
ჩამოვუყალიბო, შეცდომის გამოსწორების, ურთიერთპატივისცემის,
შენდობისა და პატიების უნარ-ჩვევა.
No comments:
Post a Comment