პრეზენტაციის შეფასების
რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მინიმალური
|
საშუალოზე დაბალი
|
საშუალოზე მაღალი
|
მაქსიმალური
|
შესავლის გაკეთება. დავალების ზუსტად შესრულება.
|
ვერ იაზრებს დავალებას. თემა ბუნდოვანი და უინტერესოა.
|
ნაწილობრივ აღიქვავს თემის შინაარსს, ახერხებს დავალების
ორგანიზებას და წარმოდგენას.
|
საინტერესოდ არის მოწოდებული, ახერხებს მსჯელობას
თემის ირგვლივ, შეინიშნება მცირე ხარვეზები.
|
იწვევს მსმენელთა ინტერესს. კარგად ახერხებს დასაბუთებას
და მსჯელობას, საკითხი ნათელი და გასაგებია.
|
საუბარი, ქართული ენის ფლობა, ლექსიკური ერთეულების
გამოყენება.
|
საუბრობს გაუგებრად. უჭირს ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა.
|
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავე ლექსიკურ
ერთეულებს.
|
საუბარი გამართული და გასაგებია. იყენებს ლექსიკურ ერთეულებს.
|
საუბრობს დარწმუნებით. ეფექტურად იყენებს ლექსიკურ
ერთეულებს.
|
კლასთან კონტაქტი, შეკითხვებზე ადეკვატური პასუხი,
სურათის აღწერა. ანალიზი.
|
უჭირს სურათის აღწერა, კლასთან კონტაქტი, კითხვებზე
პასუხის გაცემა.
|
ცდილობს კონტაქტს, მაგრამ პასუხი არ არის გამართული.
სურათს არიღვამს ნაწილობრივ.
|
ამყარებს კონტაქტს კლასთან, ადეკვატურად იყენებს მსჯელობას,
სწორად აღიქვამს სურათზე მოცემულ ილუსტრაციას.
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს. ადეკვატურად პასუხობს
ყველა კითხვას, შეუძლია ანალიზის გაკეთება, ილუსტრაციას აღიქვამს ზედმიწევნით.
|
No comments:
Post a Comment