Sunday, June 3, 2018

პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა



პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
მინიმალური

საშუალოზე დაბალი

საშუალოზე მაღალი

მაქსიმალური

შესავლის გაკეთება. დავალების ზუსტად შესრულება.
ვერ იაზრებს დავალებას. თემა ბუნდოვანი და უინტერესოა.
ნაწილობრივ აღიქვავს თემის შინაარსს, ახერხებს დავალების ორგანიზებას და წარმოდგენას.
საინტერესოდ არის მოწოდებული, ახერხებს მსჯელობას თემის ირგვლივ, შეინიშნება მცირე ხარვეზები.
იწვევს მსმენელთა ინტერესს. კარგად ახერხებს დასაბუთებას და მსჯელობას, საკითხი ნათელი და გასაგებია.
საუბარი, ქართული ენის ფლობა, ლექსიკური ერთეულების გამოყენება.
საუბრობს გაუგებრად. უჭირს ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა.
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავე ლექსიკურ ერთეულებს.
საუბარი გამართული და გასაგებია. იყენებს  ლექსიკურ ერთეულებს.
საუბრობს დარწმუნებით. ეფექტურად იყენებს ლექსიკურ ერთეულებს.
კლასთან კონტაქტი, შეკითხვებზე ადეკვატური პასუხი, სურათის აღწერა. ანალიზი.
უჭირს სურათის აღწერა, კლასთან კონტაქტი, კითხვებზე პასუხის გაცემა.
ცდილობს კონტაქტს, მაგრამ პასუხი არ არის გამართული. სურათს არიღვამს ნაწილობრივ.
ამყარებს კონტაქტს კლასთან, ადეკვატურად იყენებს მსჯელობას, სწორად აღიქვამს სურათზე მოცემულ ილუსტრაციას.
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს. ადეკვატურად პასუხობს ყველა კითხვას, შეუძლია ანალიზის გაკეთება, ილუსტრაციას  აღიქვამს ზედმიწევნით.




No comments:

Post a Comment

შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმი დიახ არა ნაწილობრივ მოსწავლეს შეუძლია ადეკვატურად აღიქვას ტექსტი და გადმოსცეს მისი...